:: Layouter om möhippan ::

Några layouter om min möhippa :)

Här sitter vi på gräsmattan utanför vår lägenhet, strax efter att jag blivit kidnappad. Jag får på mig lite möhippe-utstyrsel och någon ser till att min glas är välfyllt med champagne heeela tiden ;) Nästan hela gänget är med här, de som saknas på bild är Matilda som fotar , samt Anna och Annika som mötte upp nere på stan.


Jag fick en sminkkurs på Make Up Store, rena lyxen att få sitta där och bli vacker =)


Här har jag gjort en layout som beskriver de uppdrag jag fick under dagen. På fotot ser man det första, som var ett spontanuppdrag. Någon fick syn på en av medlemmarna i gruppen The Ark; Leari, och vips fick jag en blöja i handen (den ende manliga deltagaren på möhippan, lille Theo 5 månader stod för den) och jag fick uppdraget att fixa autograf på blöjan. Och det klarade ju jag galant!! Blöjan ligger här hemma någonstans och kommer bli värd miljoner om några år ;)


De övriga uppdragen var bland annat ett husmorstest där jag fick visa mina kunskaper i hur man tvättar och tar hand om fläcker, samt komponera ihop recept med halvfärdiga recept och ingredienser som skulle placeras på rätt ställe. Jag fick dessutom visa mina färdigheter i simultankapacitet då jag skulle vyssja ett nyfött barn, bordera, måla naglarna, göra en tårta och slå i spikar i en bräda samtidigt, PÅ TID. Jag fick dock möjligheten att tigga till mig extratid genom att  berättade roliga historier.


Kommentarer
Postat av: Mia

Brud i lyxförpackning är störtläcker med de färgerna!



Kram!

2008-11-02 @ 18:12:37
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Nina

Superfina! Jag älskar de där bilderna på dig - du ser så genomlycklig ut!!

2008-11-03 @ 12:10:27
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0