:: Gladfärger ::

Vi hade Sebastians föräldrar tillika mina kära svärföräldrar över på middag igår (innan strömavbrottet tack och lov). De hade med sig en vacker vårduk Agneta sytt, istället för en blomma. Den är så otroligt vacker och vårig, den passar finfint på vårt matsalsbord och extra fint nu i påsktider. Tack så mycket Agneta och Len!


De gula tulpanerna fick flytta från köket till vardagsrummet istället!


När vi ändå är inne på färg, jag passade på att fota vår nya filt till soffan, som jag köpte på Åhlens häromveckan. Vi hade en sliten brun Ikea-filt som sett bättre dagar och jag kunde bara inte låta bli att köpa denna färgbomb. Jag blir så glad av den! Stor, mjuk och gosig, precis som en filt skall vara :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vilken söt duk! Den lyser verkligen upp i matplatsen! Och filten är ju bara sååå fin!!

2010-03-29 @ 22:50:03
URL: http://scrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0