:: Min kära farmor! ::

När jag och Sebastian röjde i våra vindsförråd för någon månad sedan, hittade jag ett gäng undanlagda foton. Bland annat ett på min kära farmor som tyvärr inte finns i livet längre. Jag har letat efter det fotot ett par omgångar, men trott att jag blivit av med det. Jag blev så glad, så glad! Jag scannade in det direkt, printade ut och skapade denna layout efter Åsas skiss på Veckans skiss.

Upptäckte efter att jag fotat layouten att jag glömt skriva dit sista siffran i årtalet =) Jag vet ännu inte säkert om fotot är taget 94 eller 95.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken skatt, tur du hittade det! Vacker layout, vad är det lilla runda pappret för märke?

2010-06-10 @ 22:12:48
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0