:: En söndagseftermiddag ::

Förra söndagen var vi lite rastlösa på eftermiddagen, så vi tog en promenad nedåt stan. Vi fikade/åt på Espresso House och satt en stund i solen.


Det är inte ofta jag hamnar på bild, oftast står jag bakom kameran. Här har dock Sebastian fångat mig.


Vår utsikt från Espresso House, ett annat Espresso House minsann. Det kryllar av dem här i Malmö, närmare bestämt fjorton stycken i Malmöområdet.


Efter vår fikastund var vi inne i diverse affärer, bland annat hittade vi ursnygga bokstöd på Village som vi inte kunde låta bli att köpa till vårt nyrenoverade sovrum :)




Kommentarer
Postat av: Marie

Ursnygga bokstöd du hittade, förstår att du köpte dem!! Gillar även er klocka!

2010-06-27 @ 20:46:17
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: ANNAANNA

Klockan!!!! å så fiiiin... Var har ni hittat den?



Jo, ha en superbra start på den nya veckan och jag hoppas ni får lika soligt och varmt som vi ska få.



2010-06-27 @ 23:37:10
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: Monica

Klockan... den va fräck!Var har du hittat den?

2010-06-28 @ 08:31:41
Postat av: Anonym

Klockan... den va fräck!Var har du hittat den?

2010-06-28 @ 08:32:14
Postat av: Linda

Några har frågat om vår annorlunda klocka :) Vi hittade även den på Village här i Malmö. Jag såg att de fått in den på nytt, så det är nog inte omöjligt att den finns även i andra Village-affärer runt om i Sverige.

2010-06-28 @ 23:00:27
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0