:: Storytel ::

Apropå att läsa böcker! Jag är med i något som heter Buzzador. Genom att vara en Buzzador-ambassadör får man möjlighet att prova nya produkter och tjänster och sedan ge sin åsikt om dessa, dels genom att ge feedback till uppdragsgivaren samt berätta om produkterna för vänner och bekanta. Ibland även ge ens omgivning möjlighet att testa samma sak.

Just nu pågår en kampanj som jag valt att gå med i. Det är en ny applikation för iPhone och Android där man kan lyssna på ljudböcker. Ungefär som Spotify, fast med ljudböcker istället. Företaget bakom heter Storytel.

I en månads tid erbjuds jag att gratis lyssna på två ljudböcker, för att testa tjänsten som är helt ny och därefter ge feedback till Storytel så den kan utveckla och förbättra.

Dessa två böcker har jag valt att lyssna på, en lite otippad om och med Babben Larsson och en deckare.

Jag vägrar dö nyfiken av Babben Larsson


Paganinikontraktet
av Lars Kepler


Om du själv har en iPhone eller en Android kan du också testa. Klicka på länken nedan och registrera dig senast den 22 augusti!

http://www.storytel.se/buzzador

För mer information och hur tjänsten funkar kan du ladda ner följande pdf-dokument och läsa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Storytel är bra, dock ingen ny tjänst. Den har funnits i säkert 3 år, var med i programmet Draknästet och dessutom fungerar det på i stort sett alla telefoner som finns. Det är rätt nyligt det började fungera på Iphones dock... Men, hur bra som helst är det!

2010-08-10 @ 23:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0