:: En vanlig söndag ::

Syrran tycker min blogg är tråkig när jag bara visar layouter, hon vill se mer vardag! Well, layouterna får hon stå ut med ;) ...men mer vardag kan jag väl försöka få till =)

Jag är rätt dålig på att fotografera just vardagen. Dessa 365-projekt som pågår runt om i bloggarna håller jag mig undan ifrån, eftersom jag vet att jag ändå inte kommer att fullfölja dem. Dessutom tycker jag inte jag har så mycket spännande att blogga om. Det är mest jobb om vardagarna. Men men, jag skall göra ett försök, det händer ju ändå rätt mycket i veckorna trots allt :)

En helt vanlig söndag i januari fortsätter jag att röja bland mina papper. Inspirerad av Fia rensar jag ut alla spillpapper och lägger i en stor hammarplastlåda. Sjuka mängder papper, men förhoppningsvis kommer de mer till användning nu än om de ligger nerstoppade i olika plastfickor. Jag hittar små skatter i mitt röjande också. Fina band, knappar och alfabetsstickers som gömt sig bland papperna.

Mitt i allt röjande så får jag ta små powernaps, jag är inte helt kry ännu.



Kommentarer
Postat av: Syster´n

Puss!!

2010-01-24 @ 18:54:54
Postat av: myamia

kul att få se en liten bit av din scraphörna. ska du inte backa lite nästa gång du tar kortet ;) så att vi får se lite mera ;) behöver inspiration!

jag håller på och ändrar i min scrapvrå precis hela tiden. jag har lovat foto på min till min blogg men jag blir aldrig nöjd. kanske bara ska ta ett kort så att det är överstökat.

kramkram

2010-01-25 @ 10:49:49
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0