:: Dagens.. ::

För att skaka lite liv i bloggen en sån här ljuvlig fredagskväll, så har jag plockat med mig en lista från Jenny Bergvall.

Dagens frukost: Två hårdkokta ägg och en kopp te
Dagens insats: Högklassig problemlösning på jobbet som vanligt ;)
Dagens utflykt: Fram och tillbaka till jobbet
Dagens risktagande: Kan inte komma på något, cyklade inte ens mot rött...
Dagens undsättning: Se punkt 2, gjorde nog en och annan kund nöjd och glad
Dagens lättnad: Helg!
Dagens lunch: Kycklingsallad
Dagens ingengörsjobb: Öhhm, gills påfyllning av luft på cykeldäcken?
Dagens mellis: Hann inte med idag, frukten försvann i ett nafs på jobbet
Dagen tålamod: Väntan på att vattnet till pastan skulle koka upp
Dagens onyttiga: Nope, bara nyttigheter idag
Dagens fina: Att få en varm kram från mannen och varsitt mjau från katterna när jag kom hem
Kvällens middag: Ugnsbakad lax med pestopasta, körsbärstomater och morotsstavar
Kvällens tv: Filmen 2012, en äkta katastroffilm
Kvällens skratt: Alla "puh, det var i sista sekunden"-ögonblick i filmen ovan
Kvällens smarta tekniska: Skruvkorken på vinflaskan
Kvällens sanning: Fredag är den bästa dagen!

Ha en ljuvligt trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Marja/Miss Muffin

HA! Jag kopierade genast denna, jag älskar listor som är lagom långa :)

2010-01-14 @ 18:50:51
URL: http://www.hundfokus.com/missmuffin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0