:: 15 minutes of fame ::

Jenny hojtade på msn igår  "Du är på Aftonbladet.se". Jag förstod ingenting, men gick in på sidan och tittade. Minsann, där var jag i egen hög person haha

Längst bort till höger hittar ni mig med samma bild jag har här på bloggen (klicka på bilden nedan för större version). Jag trodde det först var för att jag bloggat om deras kampanj, men Vivi kom med den mer troliga teorin att de tagit bilden från facebookgruppen "1 timme för Haiti". Överraskande och lite skoj!

Så kan jag ju passa på att påminna om kampanjen, än är det inte för sent att skänka pengar och stödja Haiti!



Kort dokumentär om katastrofen från CBS 60 minutes. Stundtals jobbig att se på, men viktig för att förstå omfattningen av katastrofen. Detta händer just nu!


Kommentarer
Postat av: Else

Det var ju kul att du är med, men det förvånar mig mycket att en tidning inte känner till att man bryter mot upphovsrättslagen när man tar en bild från nätet utan att fråga. Det är förbjudet enligt lag. Att privatpersoner inte har koll på det och snor bilder härs och tvärs kan jag förstå, men en tidning?? Mycket märkligt.

2010-01-23 @ 10:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0