:: ♥ iPhone ♥ ::

Jag är kär! Och till på köpet har jag blivit snyggare också, allt enligt Cillas konstaterande "Visst är man snyggare om man har en snygg telefon?". I fredags fick jag äntligen hem paketet med objektet för min kärlek, iPhonen! Bara att öppna paketet som den låg förpackad i var ett nöje, Apple kan verkligen sin användarupplevelse!

Inställningar har gjorts, diverse konton har synkats och applikationer har lagts till och nu har den testkörts ordentligt!

En applikation som jag lagt till är en kameragrunka som lägger på en retrokänsla på fotot samt blurrar till lite i kanterna. Den heter Tilt Shift Generator. Testade det på ett foto jag tog på Sebastian igår, när vi lunchade på Espresso House efter en shoppingrunda på NetOnNet och Biltema. Det blir lite skojigare bilder helt enkelt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0