:: Fotograf Johan Rheborg ::

Allt eftersom jag blivit mer och mer intresserad av fotografering, har jag också utökad antalet fotografbloggar som jag följer. Genom en av dessa har jag fått upp ögonen för en person man kanske inte skulle förknippa med just fotografering i första hand, utan snarare som Percy Nilegård eller Örjan Lax :)

Japp, Johan Rheborg. Han tar fantastiska foton i dokumentär stil och ofta svartvitt. Jag älskar dem! Titta in i hans blogg och njut en stund.

http://rheborg.blogspot.com/


Med tillåtelse från fotografen.

Med tillåtelse från fotografen.


Andra fotografer vars blogg jag följer:

Ben Chrisman
Jonas Peterson
Alicia Swedenborg
Erica Gerdemark
Emelie Ohlsson
Lisa Wikstrand
Jenny Sandberg
Jessica Claire
Mette Ottosson
Robert Henriksson
Jenny Hammar

Kanske du kan tipsa om en fotograf vars blogg jag missat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0