:: Designat sponsrar Swe Scrapbook ::

Jag fick hem ett underbart paket från Camilla på Designat, med papper från Jillibean Soup i serierna Lentil Soup och Soup Staples som går i gröna/bruna/röda färger och kraft som jag älskar! Jag fick också Jillibeans bokstavsstickers i wellpapp, supersnygga band i matchande färger och en liten söt dekorationsfågel.

På den första layouten har jag använt ett av Jillibeans mönstrade Kraftpapper som bas. Jag har klippt ut en stor blomma ur en av de mönstrade papperna, blingat till lite och satt på distanskuddar. Under fotot har jag satt en bit brunt spetsband.






På nästa layout har jag använt Bazzill-pappret Straw, som påminner om Kraft men som är mer krämfärgat. Jag valde ett svartvitt foto mot det bruna och röda pappret och ett band och knapparna i gult fick bryta av.


På min sista layout hittade jag två mindre foton från i somras och blev sugen på att göra en somrig layout. Jag stansade ut blommor med den minsta Retro flowerstansen och byggde upp en stjälk med grovt snöre som jag häftade fast, och sedan satte jag blommorna på små distanskuddar utmed stjälken.


Sist ut är ett kort som jag faktiskt fann inspiration till på Jillibeans egen blogg. Jag har börjat knyta fler och fler rosetter, inte alltid så lätt men övning ger färdighet :) En söt fågel fick bli pricken över i.


Tack Designat för att jag fick möjlighet att skapa med dessa fina papper!
/Linda

Kommentarer
Postat av: k8an

Så fina saker du fick till!!



Hoppas ni fick en fin alla hjärtansdag!



Kram♥

2010-02-15 @ 10:01:13
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: nickan73a

Vet inte om du vill höra det igen...jag skriver ju samma sak varje gång ;-) Allt du gjort är urfint.Retroblommorna å snörena är läckra.

2010-02-15 @ 18:00:17
Postat av: zara

Gud vilka snygga grejor! Du är verkligen duktig.

Fina bilder oxå!

//Zara

2010-02-15 @ 20:06:44
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Underbara layouter! Det ska bli så kul att träffa dig och få se dig scrappa live i slutet på mars. Och så behöver jag nog gå en kurs i att knyta rosetter. :-)

2010-02-15 @ 23:36:47
URL: http://anaberscrap.blogspot.com
Postat av: Nina

Ah, WOW vilka fina alster! Otroligt läckra allihop....å jag älskar den lilla fågeln på kortet :)

2010-02-18 @ 12:28:39
Postat av: Zarah

Kanonfina - särskilt mycket tycker jag om den första. :D

2010-02-19 @ 10:12:00
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0