:: Glad Påsk! ::

Jag och Sebastian ser fram emot en härlig och ledig påskhelg! Vi har både roligheter och lugna dagar inplanerade. Imorgon blir det scrapträff för mig och på lördag skall vi på påskmiddag hos Sebastians föräldrar. På söndag har vi inget planerat, jag hoppas på fint väder så man kanske kan ta sig en lång härlig promenad. På måndag hade vi tänkt åka till Köpenhamn, men med närmare eftertanke (tack Terese!) så är det nog ingen bra idé med tanke på att allt nog är stängt...så vi får hitta på något annat.

Under hela helgen skall vi passa Gösta, en pigg och allert kattpojke på sisådär 14-15 år. Hans matte var här idag och lämnade över nycklar och påskpresenter. En bukett påskliljor, en flaska bubbel och en ask med lyxig choklad. Så otroligt generöst, tack snälla Gertie!


Jag och Sebastian önskar er alla en riktigt Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Härliga foton!! Låter som en toppenmysig påskhelg. Glad Påsk!

2010-04-02 @ 09:37:02
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh, vad synd att ni inte kommer till Köpenhamn - men ni har rätt, under helgerna är DK ett U-land utan en enda butik öppen...! Säg till om ni har vägarna förbi en annan gång, vettja - så bjuder jag på middag i vår nya lägenhet!



Glad påsk!

KRAM!

2010-04-02 @ 13:48:08
Postat av: Elenore

Önskar er också en riktigt Glad Påsk!!

2010-04-02 @ 15:08:41
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0