:: Spåttifaja ::

Man googlar kunskap, man photoshoppar bilder och spotifyar musik. Kanske något för SAOL att plocka upp!

Denna spellistan "snurrar" på mitt Spotify just nu, det är bara att klicka på länken om den faller er i smaken.

Celebration - Madonna
I Gotta Felling - Black Eyed Peas
Love Sex Magic - Ciara, Justin Timberlake
Denial - Sugababes
She Wolf - Shakira
When Love Takes Over - David Guetta, Kelly Rowland
Empires State of Mind - Jay-Z, Alicia Keyes
I Dont´t Believe You - Pink
Uprising - Muse
Chasing Pirates - Norah Jones
3 - Britney Spears
Happyland - Amanda Jenssen
Baby I´m A Fool - Melody Gardot
Sweet Dreams - Beyoncé
Dear Mr. President - Pink, Indigo Girls

Kommentarer
Postat av: Anna K

Nu kör jag din playlist. Den föll både mig och mannen i smaken ;-)

Kram

2009-10-23 @ 10:14:42
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Anonym

tack! ..den ska jag lyssna på....

2009-10-23 @ 16:32:54
Postat av: Ingelöf (Ninne)

Jag sparar! Alltid kul med ny musik! :-)

2009-10-25 @ 09:33:03
URL: http://matbloggen-chili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0