:: Räkmackans dag ::

Idag är det tydligen räkmackans dag!! Jag säger som Magdalena Ribbing: "Och det har man inte talat om för mig"!!!

Well, det är Arlanda flygplats av alla ställen som tagit sig friheten att införa Räkmackans dag. Helt knäppt egentligen, borde det inte vara en gammal fårad och saltvattenstänkt feskegubbe från Strömstad som skall utlysa en sån dag?

Anyhow, attans att jag missade det. Jag får njuta av en virutell räkmacka istället och satsa på firandet nästa år ;)


Bild från www.fotoakuten.se

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Attans att jag inte visste det... Jag lade räkorna i en grymt god räkgryta ;)

Kram Aase

2009-10-14 @ 20:41:33
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0