:: En lördag i goda vänners lag ::

I fredags kom min goda vän Annika som behövde ett ställe att sova på i Malmö medan hennes man var på väg från Storbritannien. Vi hade en myyysig fredagkväll med god mat (japp Kate, det blev laxen ;) och massor av "girltalk" över några glas vin.

På lördagen hade vi bestämt lunchträff med fler vänner. Annika och jag träffade först Zarah och hennes man Mikael på ett fik vid Gustavtorget, där sedan Matilda med dottern Alva och Fia slöt upp lite senare och vi "kaffe lattade" lite tillsammans.

Finaste Zarah!


Annika i egen hög person :)


Efter fikat gick vi vidare till lunchstället där i vi stämt träff, på vägen dit plockade vi upp Nina som kommit över från Köpenhamn. På sushirestaurangen Sachi strålade vi sedan samman med Millan, Kate och Sara med sonen Gordon.

Nina och Annika


Matilda och Millan


Zarah och Sara


Jag fastnade också på bild tack vare Fia :)


Kate


Fia


Underbara vänner....


....som man blir glad av ♥

Kommentarer
Postat av: Gunilla

GUD så orättvist :-((



Men så roligt ni verkar ha haft, riktigt myyys!

2009-10-11 @ 19:48:08
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: myamia

ser ut som en underbar dag. härliga vänner!!!

alla foton är underbara, jag blev mest förtjust i deet på fia och Kate, vilken känsla du fångade!!!

kram mya

2009-10-11 @ 21:35:20
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Fia

Jaa, det var en härlig dag! Och jag tycker precis som Mya att bilden på mig och Kate är underbar. Ska lätt scrappas! :)

2009-10-11 @ 23:39:39
URL: http://scrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0