:: Au revoir! Adios Amigos! See you later! ::

Nu är väskorna packade och smarta jag kom på att jag kan använda den lilla väskan som handbagage. Den är preciiiiis under gränsen för vad som är ok som handbagage och den får väga upp till 18 kilo, så jag utökade min resvikt från 23 kilo till 41 kilo, gött!



Om en stund kör Sebastian mig till Svågertorp, där jag tar tåget över till Kastrup och sedan checkar in mot New York. Ha det så gott alla, jag skall försöka blogga lite från over there.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Trevlig resa!

2009-05-01 @ 15:50:01
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Maja

Ha en underbar resa

Njut =)



Kram Maja

2009-05-01 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0