:: Sjukstuga ::

Jag vaknade i morse av att jag hade ont i kroppen, och kände mig "tjock" i halsen och allmänt kymig. Någon slags förkylning har till slut hittat fram till mig också. Än så länge är den rätt mild, det visar sig väl om det blir värre än så  här.

Jag har ändå varit sjukt effektiv idag, strax efter lunchtid gav jag mig ut med bilen och inom loppet av en och en halv timme hade jag varit och köpt bubbelpåsar på ett kontorsvaruhus, hämtat mitt pass, köpt en Canon EOS 450D till min pappa, handlat lite mat till kvällen på ICA och till sist köpt frimärken på mitt postställe. Snacka om effektivitet va?

Resten av dagen har jag fixat med massor av scrapsaker som jag skall sälja av, jag har fotat, skrivit beskrivningar och satt priser. Om du är sugen på lite billiga scrappryls och är medlem på Pyssel.net så kika in i min säljtråd!


Kommentarer
Postat av: Mia

Effektiv var namnet...glöm bara inte att vila också nu när du känner något som kanske är på G.



Krya-på-dig-kramar!

2009-03-23 @ 17:56:48
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0