:: God start ::

Sötaste Vivi tipsade mig om den här sidan - God start. Det är en sida som man lägger som sin startsida i sin browser, och varje gång man startar IE eller Firefox så skänker man 4 öre till en hjälporganisation som man själv väljer om man registrera sig på sidan. Man tjänar även ihop pengar genom att klicka på länkar, handla genom Godstart.se (man går till olika webbutiker via Godstart.se), värva nya medlemmar osv.

På sidan finns också googlesök, man kan lägga in egna länkar, se sitt lokala väder, få senaste nyhetsflödet och en tv-tablå. Dvs en otroligt bra startsida som även ger en gott samvete!

Jag registrerade mig i morse och har redan fått ihop 9,60. Registrera dig du också!



Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Hur tusan har du kunnat samla in så mycket redan. Jag har varit medlem i drygt en vecka och har samlat in 12.04. Jag uppdaterar ibland, men det går bara att uppdatera upp till en krona... hur har du gjort???

kramis

2009-03-14 @ 16:37:24
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0