:: Helg ::

Den här helgen har vi hunnit med mycket! Lördagen började vi med att träna tillsammans jag och Sebastian, några timmar senare for vi åkte till Höör för att fira våra kompisar Anne och Andy som fyllt 30 i vår. De bjöd på öppet hus med massor god mat och mumsig kladdig kladdkaka. Jag hade såklart med mig kameran, men det var endast bilderna på lilla Theo som blev godkända nog (av mig) att visas ;) Jag behöver öva mig mer på inomhusbilder helt klart!



Idag har vi varit och tittat på ett visningshus utanför Trelleborg, mest för att bilda oss en uppfattning om storlek och kvalisort. Det verkar som man tänker sig att en familj i detta huset äter runda stearinljus till middag.



Efter husvisningen körde vi via Höllviken och ramlade in hos Fia och Andy precis lagom till att en äpplekaka togs ur ugnen =) Jag missade att fota fikastunden, men knäppte några på Vincent och Ella istället.

Vincent satt djupt koncentrerad och spelade hockeyspel.


Vincent har världens coolaste gips!


Tack för att vi fick titta förbi och för den supergoda fikan familjen Breiler!

När vi kom hem lagade jag snabbt ihop en kycklinggryta med gratinerad broccoli, och nu är Sebastian iväg och spelar innebandy med några kompisar. Jag skall nog spendera resten av söndagen i scraphörnan :)

Kommentarer
Postat av: K8an

Cool bild på Vincents gips!! Kul att se hur du växer med ditt foto intresse!



kram

2009-06-15 @ 12:06:49
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: LottaRos

Ååh, vilket coolt gips - det ahr jag inte sett på Fias foton!



Hahaha, som jag skrattade åt ljusen på köksbordet! Hur tänker man när man gör så???

Men köket var ju jättefint annars - även om matta under matbordet går fetbort, åtminstone i en barnfamilj...



Håller med om inomhusbilder, det är jättesvårt att få det bra...

2009-06-16 @ 08:44:35
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0