:: Semester ::

Just nu njuter jag av semester på det bästa sätt jag kan, nämligen som en lång utdragen underbar helg. Jag sover tills jag vaknar, äter frukost i godan ro och om vädret är ok ger jag mig ut på små äventyr, antingen själv eller tillsammans med Sebastian.

I förra veckan var vi i Strömstad med min fina vän Fia och hennes familj, vi hade en fantastisk vecka tillsammans med massor av upplevelser. Återkommer med bilder, för många bilder blev det!

Igår sken solen över Malmö så jag tog min sommarväska laddad med en handduk, bok och ett paket hallon och satte mig i solen på en brygga vid kanalen i Slottsmöllan.





Lite senare fortsatte jag ner mot centrum där jag fyndade enkla vita rea-linnen på Noa Noa och två par träningsbyxor på Stadium, eftersom de gamla faller av mig när jag hoppar och studsar runt på träningen (det får man väl kalla ett bra resultat ;)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Så härligt det låter! Hoppas ni hade bra väder i Strömstad, den här veckan har det varit kasst. Just nu öser regnet ner. Tur att man jobbar nu och har lite semester kvar att se fram emot ;-)

2009-07-30 @ 19:25:13
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Zarah

Åh! Jag älskar den boken! Vad tycker du?

2009-08-03 @ 18:43:07
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0