:: Fullspäckad helg! ::

Äntligen är det fredag och en härlig helg att se fram emot! Jag älskar fredagskvällarna, jag kan lämna arbetsveckan bakom mig och har fortfarande hela helgen framför mig, det är så mysigt!

Den här helgen är fullspäckad av roliga saker! Imorgon kväll är vi bjudna hem till goda vänner som för ett tag sedan flyttat in i sitt nybyggda hus i Höör. Vi blir ett gäng som skall äta gott och spela spel, det skall bli skoj!

Innan dess, på själva dagen, händer det andra roliga grejer! Något jag planerat tillsammans med en annan tjej ett tag. Men vad det är får ni se så småningom *ler lite hemlighetsfullt*

På söndag är det den sedvanliga tvättiden som först skall klaras av (lägenhetboendets förbannelse....), sedan skall vi hälsa på två andra kompisar som också byggt hus fast på annat håll, nämligen utanför Kävlinge.

En händelserik helg med andra ord, men det är sånt som gör helgen lång! Vem vet, någonstans mittemellan allt kanske jag får till en layout eller två! Åtminstone skall jag försöka fota några av de layouter som blivit till i veckan.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0