:: Award från sötaste Tettiz ::

Sötaste Tettizen har gett denna fina award till mig och min blogg:

Tack!!

Kriterierna för denna award är:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.

Jag väljer att skicka vidare awarden till följande vänner vars bloggar jag inte missar att besöka!
Fia
Viveka
Annika
Jane
AnnaK
Denise
Evelina
Nina

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Tack snällis!!!

2009-01-10 @ 17:58:45
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0