:: Veckans glädjor ::



Det har varit lite dåligt med rapportering av glädjor den här veckan, så det får bli veckans glädjor istället :)

♥ Vinterlandskapet som vi har just nu gör mig (och alla sportlovsfirare) glad! Det är en fröjd att cykla genom parken morgon och eftermiddag, och se detta vackra! Knarret under skorna när man går i snön gillar jag också!
♥ Jag har tränat två gånger den här veckan, tillsammans med Sebastian.
♥ Hade en mysig kväll igår med Fia.
♥ Har scrappat två layouter nu i veckan som jag är sjukt nöjd med, det känns himla bra!
♥ Cybercrop på Scrappiz hela helgen!
♥ Jag har hämtat ut ett nytt DT-paket från ScrapAddicted idag!
♥ Jag skall på scrapträff i Lund på söndag där jag får träffa goa vänner.
♥ Fredagsmys ikväll med god middag och mys framför tv:n tillsammans med Sebastian.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Härliga glädjor, alla så njutningsfulla :)

Kram

2009-02-20 @ 22:20:06
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0