:: Sjätte bilden ::

Det cirkulerar en utmaning i bloggvärlden just nu, att man skall välja den sjätte bilden i den sjätte mappen i sin bildkatalog. Jag sorterar mina bilder efter år och valde att utgå från mappen med år 2002. Den sjätte bilden i den tredje mappen (hade bara tre mappar det här året) blev den här. Jag, något överförtjust och/eller vettskrämd matar getter på Kolmården, någon gång i september 2002.



Om jag inte minns helt fel så är denna bild tagen med en analog kamera, dvs innan jag ägde en digital kamera. Det var på den tiden när man tillsammans med sina framkallade bilder även fick bilderna på en diskett =) Vilket också förklarar varför jag bara har tre mappar med foton i under året 2002. Totalt antal bilder i mapp 2002 är 96 stycken och å 2003 ökade det till 1095 bilder...digitalkameran kom in i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad söt du é...som vanligt! På den här bilden liknar du VERKLIGEN "mat-Tina" också ;)

2009-02-07 @ 15:02:52
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0