:: Några till ::

Jag kom på några glädjor till =)

♥ Jag fick hem en ny laddning med vita cardstock, kraft och några andra måste-ha-färger. Jag passade på att handla när Scrapduon hade sin rea förra helgen.
♥ Fia har agerat bulvan och köpt 2 hg av mitt favoritte som jag fick av henne igår; Kalkstensdrömmar. Nu sitter jag här med en rykande het kopp och njuter!
♥ Hallon gör mig glad, och just nu har jag tinat en handfull att mumsa i mig!
Spotify

Om ni inte har fullt upp med Scrappiz cybercrop, utan är sugen på en till utmaning...kika då in i ScrapAddicteds blogg där Marie lagt ut en ny fredagsskiss.

Kommentarer
Postat av: Mia

Te är så gott! Det finns så många att välja på bara, man vill ha alla! =) Du frågade om vad jag färglägger stämpelmotiven med....ProMarkers! =)



Kram!

2009-02-21 @ 08:46:09
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Fialia

I'll be your bulvan anyday! :)

2009-02-21 @ 10:17:36
URL: http://scrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0