:: Glädjor 7/2 ::



♥ Sovmorgon!
♥ Jag åt en grapefrukt till frukost i morse, vilket samtidigt bjöd på en minnesstund. Det fick mig att tänka på min kära farmor som tyvärr inte finns i livet längre. Hon bjöd ofta på grapefrukt till frukost när jag var hos henne. Hon delade och skar omsorgsfullt runt kanterna och mellan varje klyfta och strödde på socker innan hon serverade den till mig med en grapefruktsked (som hade "tänder" i kanterna). Idag gör jag på samma sätt, fast utan det strödda sockret. Tänk att en grapefukt kan göra en glad, visst är det härligt?
♥ Jag tog en skön promenad och njöt av den med en ljudbok i öronen, trots att jag först inte var alls sugen på att gå ut.
♥ Vi har varit hos goda vänner i Skurup som bjöd på middag och melodifestival. Tack för en jättetrevlig kväll Emil, Jenny och Rasmus!
♥ 50% av helgen återstår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0