:: Julmiddag i Genarp ::

Idag var jag och Sebastian bjudna till mina fina svärföräldrar på julmiddag och julklappsbyte i Genarp, då vi firar jul på varsitt håll.

Snön som ligger i Malmö är rena puderlagret om man jämför med hur det ser ut i Genarp, ENORMA mängder snö. Ni skulle sett trädgården bakom huset, där gick inte att gå ut för all snö :) Det var lite svårt att fota för att få med mängden snö, så ni får tro på mitt ord. Så fantastiskt vackert med detta gnistrande snölandskap, I love ♥











Varje år får Agneta en SIA-tomte från sin dotter och min svägerska Sara, det har blivit en liten samling. Gulligt tycker jag :)


Måsten på julbordet! Underbart god ål som Len själv fångat och rökt, gravad lax och ägghalvor.


Vår senapssill blev omtyckt :)




Tack för en supergod och fint ordnad julmiddag Agneta och Len!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0