:: Hejdå mitt vinterland ::

Nu är vi hemma igen, efter några dagars julfirande i Strömstad. Vi har haft en mysig jul tillsammans med hela min familj. Julafton firade vi hos min ena syster och på juldagen bjöd mamma och pappa på middag med bland annat älgstek och gott tillbehör.

På juldagen började snön först singla ner från himlen, för att sedan börja vräka ner. Idag på annandagen vaknade vi upp till en vit värld. Detta underbara vinterland lämnade vi bakom oss och kom hem till ett regnigt, grått och helt snöfritt Malmö...såå trist. Hoppas snön kommer tillbaka!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej söt!



Vi kan gärna byta - du får vår snö och kyla och jag slipper skotta, frusna bildörrar och sånt... Är inte alls nöjd med vintern - jag skulle gärna ha en mild vinter utan snö helt och hållet. Men det är jag det. ;)



kramar

Tett

2009-12-27 @ 10:58:23
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0