:: En tidig försenad julklapp ::

Det var ju meningen att detta skulle bli en överraskning för mina godingar Fia och Kate som kommer till mig imorgon, men eftersom Schenker behagar att strula så blir det inget med det :(

Vi har nämligen köpt oss en julklapp, nämligen en Nespresso! Och det är tack vare ovannämnda personer som jag fått smak för kaffe! Denna maskin gör den mest himmelska latten :)



 

Jag fick leveransbesked via sms igår, att paketet fanns att hämta på utlämningsstället. När jag väl kommer dit så har paketet "distribuerats fel", och det kommer "nog imorgon". Idag far jag dit igen, inget paket. Hemma väntar ett brev med "Ditt paket är försenat" i stora feta bokstäver (no shit!) och "Har ni inte fått något nytt besked eller ny avi inom 10 dagar, vänligen kontaka företaget ni väntar varor från."

 

Vaddå 10 dagar?! Vaddå kontakta företaget ni väntar varor från?! Det är ju Schenker som har ansvaret nu och ett paket skall levereras på en, max två dagar. Jäkla skitföretag! Och inte vågar de lämna ut telefonnummer i brevet heller. Men det har jag luskat reda på ändå....imorgon ringer jag till dem och skäller lite, de får fasen köra ut och lämna paketet personligen.

 

Det lustiga är att det står på Trettis hemsida (där jag beställt den) att man skall beställa små produkter senaste den 20 december för att få varan innan julafton. Jag beställde min produkt den 10 december mitt på dagen och idag den 16 har jag fortfarande inte fått den....

 


Kommentarer
Postat av: K8an

Men hur söt är du min kära!! Vi kommer såååå gärna hem till dig trots att du inte har någon tokunderbar latte maskin ;)



Kram

2009-12-16 @ 23:41:07
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Nu blir jag internetlös till Annandagen så jag vill bara kika förbi och önska en riktigt GOD JUL!

2009-12-18 @ 12:12:10
URL: http://pysseloprat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0