:: Tidsfördriv ;) ::

Om jag skulle få för mig att byta karriär....

1. Ditt namn:
Linda


2. Ditt gangsternamn (De tre första bokstäverna i ditt riktiga namn, plus izzle):
Linizzle


3. Ditt detektivnamn: (Favoritfärg och favoritdjur, på engelska):
Turquoise cheetah


4. Ditt såpoperanamn: (Ditt mellannamn och gatunamnet, där du bor):
Elisabet Krutmeijer


5. Ditt Star Wars-namn: (De tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första
bokstäverna i ditt förstanamn, de tre första bokstäverna av din mammas förstanamn):
Griliing


6. Ditt superhjältenamn: (Din andra favoritfärg, på engelska och din favoritdricka):
Burgundywine


7. Ditt vittnesskyddsnamn: (Din mammas mellannamn):
Margareta


8. Ditt gothnamn: (Black, och namnet på ett av dina husdjur):
Black Balthazar


Kommentarer
Postat av: Mia

Detta ska jag testa! Kan ju bli hur knäppt som helst! =)



Kram!

2009-08-26 @ 20:03:53
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lily/Marie

hihi, jag snodde detta av dig! Ditt såpopera namn och star wars namn är ju jättebra!!!

2009-09-08 @ 20:57:58
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0