:: Mera kärlek ♥ ::







Lite skoj får man ha under fotograferingen också ;)




Dörby kyrka


Mina fina svärföräldrar




Jag har fått några frågor vad för utrustning jag använder när jag fotar. Jag har en Canon EOS 400D och har fotat porträtten med ett Canon EF 50mm f/1.8 II (rekommenderas varmt!). Bilder på brudpar tillsammans brudfölje är fotad med Canon EF-S 17-85 mm f/4-5,6 IS USM, det objektivet använde jag även i kyrkan och på festen.

Men vad skulle en fotograf göra utan inspiration och bollplank? Ett stort tack till Jenny Sandberg som kommit med tips, råd och stöttat mig genom detta :) Många bilder jag tagit är inspirerade av Jennys fantastiska bröllopsbilder, så ta gärna en titt in i hennes blogg. Stor kram till dig!

Och såklart, jag får inte glömma min kära man som ställde upp som fotoassistent och lät mig bossa runt ordentligt ;) och som kom med många bra idéer. Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Ingrid Hassling

va vilka superfina kort

2009-08-15 @ 23:31:05
Postat av: Fredrik Persson

Jag är verkligen imponerad av dina bröllopsbilder, gillar den med ringarna i rosen "blinget" lyfter bilden ytterligare. Bra jobbat Linda



2009-08-16 @ 19:08:27
Postat av: Mahlin78

Otroligt vackra bilder du tagit på brudparet!

2009-08-16 @ 21:07:53
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: Mia

Så fina foto!

Du är riktigt duktig!

Du skulle kanske börja jobba som fotograf!

2009-08-17 @ 17:55:19
Postat av: Lotta

Otroligt vilka vackra bilder!! Underbara! :)



Kram från Lotta

2009-08-20 @ 17:05:11
URL: http://divadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0