:: En härlig dag ::

Det var någon som sa att våren var här?! Öh nä, det är snarare högsommar med strålande sol från blå himmel och långt över 20 grader. Helt fantastiskt! Enligt meterologerna skall det vara fint hela veckan, härligt!!

Helgen passerar lika snabbt som den uppenbarar sig. Igår passade jag och Sebastian på att byta till sommardäck, så nu är det faktiskt sommar ;) Och på kvällen var vi hemma hos våra kompisar Jimmy och Annika för att fira Jimmy som fyller på år på måndag. De bjöd på god mat och en supergod efterrätt. Vi spelade "julklappsspelet" (varför det heter just så vet jag inte...man kan ju spela det när som helst liksom) och vi fick med oss sugrör, en anteckningsbok och hobbyknivar med oss hem =) Tack för en mycket trevlig kväll!

Idag har vi bara haft en lugn skön söndag och njutit av att vara lediga. Sebastian åkte för att kvällsfiska och jag gick en lång promenad på eftermiddagen. Jag gick runt Pildammsparken och satte mig sen en stund i solen och läste i min bok. Livet kändes ganska gott då :) På vägen hem gick jag förbi en magnolia. Finns det något vackrare? En magnolia kommer definitivt finnas i vår trädgård den dagen vi bor i hus.







Nu blir det scrap för hela slanten, jag har ett härligt månadspaket från ScrapAddicted att skapa med. Håll utkik i SA-bloggen i början av maj för att se vad jag hittade på :)


Kommentarer
Postat av: ANNAANNA

Oh my oh my oh my.... de är så hiiiiiimla vackra Magnolior å du har tagit väldans fina fotografier på dem.



I min förhoppningsvis någon gång i framtiden önsketrädgård ska det också finnas Magnolior.





2009-04-26 @ 21:09:47
URL: http://wonderings.blogg.se/
Postat av: K8an

Härliga bilder!!!



Kram

2009-04-27 @ 09:03:32
URL: http://imingarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0