:: Tänkvärt! ::

Titta in i denna bloggen och läs det tänkvärda inlägget som Pigge skrivit. Många kloka ord! Det sista stycket i hans text är så viktigt, att stanna upp och tänka till över sitt liv, att inse hur bra man har det i relation till hur många andra i världen har det.
-------------------

Idag har jag och Sebastian varit och hämtat hans kläder inför bröllopet. Jag har hämtat mina skor som jag fått klackat om efter klokt råd från min vän Else :) Vi har lagt sista handen på festprogrammen som nu är nedpackade tillsammans med allt annat som skall till festlokalen imorgon. Imorgon skall jag göra naglar och på eftermiddagen skall vi hämta blommor som vi sen kör till festlokalen med de andra prylarna.

På kvällen kommer mina föräldrar och min ena syster med familj och vi skall äta det mest "strömstadska" man kan äta, nämligen färska västkusträkor!!

Mindre än två dygn kvar som fröken nu, snart är jag fru ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Å, va kul att den stora dagen snart är här! Ett litet tips. Gör ett nödkit som du kan ha med dig under bröllopsdagen. I mitt hade jag gluedots, Karlssons klister, risifrutti, vattenflaska, alvedon, sytråd och dextrosol. Inte dumt! Lycka till å ha superkul!

2008-09-19 @ 09:10:32
URL: http://kakan84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0