:: Farväl Scraputmaningen ::

Jag har valt att hoppa av mitt uppdrag för Scraputmaningen. Jag kom med i teamet i höstas, först som gästdesigner och sedan som permanent medlem. Det har varit fantastiskt roligt och inspirerande!! Under våren har dock detta uppdrag tagit väldigt mycket av min tid, både för planering av utmaningar och att scrappa till utmaningarna. Jag kände att jag ville koncentrera mig på mina DT-uppdrag hos ScrapAddicted och Veckans Skiss och samtidigt ha lite mer tid för "fri scrap" som inte är uppdragsbaserat. Därför har jag valt att lämna teamet. Det är flera med mig som valt att sluta eftersom annat i livet kallar, men bloggen kommer drivas vidare av några eldsjälar i en något annorlunda form med en utmaning per vecka och temat "Salig blandning".

Som sista utmaning från "gamla" Scraputmaningen har några i teamet satt ihop ett kit bestående av:
Två cardstock
Tre mönstrade papper
Nån journalinggrej samt
Dekorationer som matchar


Kitet har sedan skickats till en annan person i temat som har skapat med det. Jag fick ett färgglatt kit från maskrosfjun och här är mina alster från detta kit. Allt utom alfabetet och floss, både på layout och kort, kommer ifrån kitet.




Kommentarer
Postat av: Mia

Grymt läckra!! Synd att vi inte kommer att få se dina alster på Scraputmaningen mer! =(



Kram!

2008-09-03 @ 10:45:39
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0