:: På scrapfronten... ::

...intet nytt. Det har inte blivit något scrappat alls sen jag var på träffen förra helgen. Däremot har jag pysslat med mycket annat, bland annat har jag pärlat för glatta livet eftersom jag tillsammans med några kollegor hade en liten "julmarknad" på jobbet i förra veckan där vi sålde handgjorda smycken. Här är några av de smycken jag gjorde och fick sålt.



Det gav lite extra klirr i kassan, sitter fint så här julklappstider!

I helgen har det blivit annat pyssel av också, fast det vill jag inte avslöja ännu =) Men det kommer bild så småningom. Min goda vän Terese var hos mig igår kväll och jag visade henne hur man gör egna pärlhalsband. Det blev en mysig kväll med god mat, kreativitet och mycket prat.

Summa summarum, en rätt så lugn och mysig helg! Fast jag längtar redan till nästa ;)

Och du missar väl inte ScrapAddicteds egna julkalender, varje dag i december månad fram till jul kommer bloggen fyllas av juliga tips, trix och inspiration.

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Ja du, vem längtar inte till nästa helg:)?

2008-11-30 @ 22:42:05
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Karin

Snygga halsband! Länge sedan jag smycke-pysslade. Kul det också!

2008-12-01 @ 17:10:05
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Mia

Förstår att du fick smycken sålda, de är jättefina!



Kram!

2008-12-04 @ 12:13:21
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0