:: MÅNGA bilder från bröllopet ::

Är ni beredda? Jag har plockat ut en mängd(!) med foton från vårt bröllop, från vigseln, blåsbubbelblåsning på Borggården, mingel och bröllopsfesten. En del av bilderna är tagna av vår bröllopsfotograf och resten av våra bröllopsgäster, så det varierar lite i storlek.


Vi sitter och väntar på att gå in och gifta oss =)


Jag bättrar på färgen på läpparna.


Precis ställt upp oss framför vigselförrättaren.


Vi lyssnar på när min tärna Sophia läser en dikt, en känslosam stund.


Ringbyte, djuuuup koncentration :)


Kyssen ♥


Nygifta och mycket lyckliga!


Vi kommer ut till våra väntande bröllopsgäster.


Kramkalas!


Massor av bubblor!






Jag kramas om av min söta svägerska Sara.


Min systerdotter och tärna Rebecca och min syster Monica.


Min pappa och mamma, och Sebastians ena bestman bakom mamma.


Min fina barndomsvän Irene och hennes man Fredric.


Min systerdotter Alva blåser bubblor på oss :)


Min vackra tärna Sophia och hennes man Andréas.


Alva och Sebastian.


Jimmy och Annika.


Min söta vän Terese.


Mingel och brudskål utanför festlokalen.


Mina underbara svärföräldrar Agneta och Leonard utbringar en skål.


Puss!


Sara och Mattias.


Jimmy.


Anna.


Christer, Mikael, Anne och Andreas.


Min fina vän Annika som kommit ända från England för att vara med på vårt bröllop, puss darling!


Båda familjerna samlade.


Syskonbild. Sebastian med sin syster Sara till höger om sig, och jag med mina systrar Monica och Helena till vänster om mig.


Så här såg vi ut mest hela dagen, glada och lyckliga =)


Sebastian får höra något pinsamt om sig själv, som jag tycker är fasligt kul ;)


Skoleken såklart!


Mina systrar sjunger "Lindas vals" med melodi från Kostervalsen :) Tack söta ni!


Ljussången.


Vi skär upp bröllopstårtan som var sååååå god!


Vårt monogram i choklad :)


Vår bröllopsdans till Frank Sinatras Fly me to the moon.


Party!


Hela brudföljet! Sebastians bestmans Patrik och Mikael och mina tärnor Sophia och Rebecca.


Tack för titten!

Tusen tack till alla som bidragit med foton till oss!! Detta är bara ett urval av MÅNGA :) I detta inlägg är det bilder från vår fotograf Caroline L Jacobsen samt från Sophia B, Andréas B, Jimmy J, Daniel H och Daniel G.

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Underbara bilder. Du är såå fin (jaja, Sebastian också:)

2008-11-09 @ 23:09:07
URL: http://http//:humlebacken.blogg.se
Postat av: Irene

Vad kul att få se de fina bilderna. Det var verkligen ett lyckat bröllop1

Värme, kärlek och glädje är vad bilderna visar.

Underbart bröllop! Tack för att vi fick vara med!

Många kramar Irene

2008-11-09 @ 23:12:08
Postat av: Zarah

Så många fina foton!! :D

2008-11-10 @ 00:10:18
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Tack för att du visar alla bilderna från er dag! Jag blir alldeles rörd, ni ser så lyckliga ut!

2008-11-10 @ 13:02:57
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Petra

Åh vad vackra ni var/är!!

Tack för att du visade bilderna :)

2008-11-16 @ 00:46:55
URL: http://www.morgonsol.com
Postat av: Erika Strandberg

Hej!



Vilka fina bilder.



Fick länken hit från Karin... Håller själv på att planera mitt bröllop och kollar runt på lokaler.



Det är inte det lättaste att hitta en fin lokal om man vill gifta sig borgerligt.



Vi var och tittade på Malmö slott, och gillade

Skovgaardsalen, det enda var att det stod massa flyglar på podiet. Var det något som ni stördes av?



Mvh



/Erika

2009-02-11 @ 14:08:40
Postat av: Maria

Fina bilder!

2010-01-24 @ 20:35:10
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0