:: Sommarvärme ::

Denna helgen blir något ut över det vanliga, det är sommar!!

image604

23-24 grader mitt på dagen enligt smhi (tack för idén patcyplace!).

Först skall vi klara av en tvättid, sedan blir det en tur på stan. Vi skall handla lite mat inför kvällen och så skall vi in på Fotovideo och höra varför de aldrig hör av sig trots att jag ringer till dem och frågar efter min kamera :/ De lovar hela tiden att ringa tillbaka, men icke.

Ikväll har vi bjudit några goda vänner på grillfest, där vi först börjar på Ribban i det sköna vädret med grill och mys, och sedan fortsätter vi hemma hos oss med efterrätt, drinkar och en massa snack. Det skall bli skojigt! Jag återkommer säkerligen med bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0