:: Sköna maj... ::

Vi hade en mysig om än lite kylig Valborgsmässoafton igår kväll. Vi grillade i Denise och Björns kolonistuga i Trelleborg tillsammans med ett gäng trevliga människor.

image557

image558

image559

image560
Coola grabbar och coola bruden.
image562
Jaha ja... :D
image563

image564
Litta kallt =)
image565
Jag blev inte liiite sugen på trädgård när jag såg Denise och Björns kolonilott...
image566

Vi packade ganska så snart ihop och fortsatte firandet hemma hos Denise och Björn, med världens godaste dajmtårta (benämnd "Mickes morsas dajmtårta"), couronnespel och glad stämning.

Jag såg två tydliga tecken igår på att sommaren snart är här, en syrenbuske som var på väg att slå ut i parken och det japanska körsbärsträdet som snart står i full blom på vår bakgård. Jag älskar det!! Synd att det blommar så kort tid bara.
image567
Sett från vår balkong.
image568

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha, vad kul. Jag som alltid läser din blogg. Så visar det sig att vi båda känner Denise! Världen är bra liten ibland.

2008-05-04 @ 08:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0