:: Scrapträff ::

Igår kväll var Fia, Sara och Keith här och scrappade. Jag fick en stor påse med blandade nötter från Hillary's av Keith, mums! Jag fick också en jättefin blomma av Sara, en Afrikansk Marguerit som nu står och i fönstret i scraprummet och gör min plats mycket trevligare. Tack så mycket töser :)



Vi åt en kasslersallad tillsammans som jag och Fia hjälptes åt att slänga ihop och lite senare bjöd jag på nybakad rabarberpaj med vaniljsås, riktigt smaskigt!

Två layouter blev resultatet för mig, en visas på Scraputmaningen imorgon och den andra på Veckans Skiss på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vad mysigt det låter.... Jag har haft träff med mig själv i scraphörnan idag gick det riktigt bra :)

Kram Aase

2008-05-30 @ 22:08:00
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0