:: En utmärkelse! ::

Sötaste goaste Anna skickade en fin utmärkelse till mig idag. Tack vännen!


Nu är det min tur att skicka denna vidare till fler kreativa sötnosar.
Fialia - som jag vet redan fått, men inte kan jag låta bli att skicka till min finaste vän.
Matilda - ytterligare en fin vän som bor alldeles för långt bort från mig!
Zarischka - magiska scrapfingrar har denna vackra kvinna, som jag har förmånen att kalla vän.
DrAnnika - min fina vän bosatt på engelsk mark, med största hjärtat!
Nina - tjejen bortom bron som bara gör en så glad med sin krumelurkonst!






Kommentarer
Postat av: Nina

Awwww....tack för de söta orden och omtanken, sötaste goaste Linda!! Du gör sanneligen skäl för ditt forumalias! ;)

2008-05-21 @ 09:50:33
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0