:: Easer journalingstämplar ::

ScrapAddicted är ensam återförsäljare för Easers stämplar och jag fick nöjet att arbeta med några av journalingstämplarna. Jag älskar dessa stämplar, de är perfekta att använda både på layouter och kort.

image634

image635
Stämpel: Easer - nummer 4.
Papper: CS Bazzill White.
Mönstrat papper: Pink Paislee - Spring fling/Spring flowers & Tree House.
Alfabet: American Crafts Thickers Vinyl - Sprinkles.
Dekoration: Bazzill Paper Flower Gerbera Kisses 4.
Övrigt: Färgpennor, bling, spetsband, Fluid chalk - Warm Red & Olive Pastel.

Detta svart/rosa kort skickade jag till min goda vän Anna som fyllde 30 år för ett tag sen.
image636
Stämpel: Easer - nummer 1.
Papper: CS Bazill Raven.
Mönstrat papper: Pink Paislee - Office Lingo/Lunch Hour.
Alfabet: Making memories shimmer stickers.
Dekoration: Bazzill Paper Flower Gerbera Petunia 3, Glitterlim - Cotton Candy.
Övrigt: Bling, punchinella.

Och detta kort skickades till grannlandet Danmark och till söta Nina.
image638
Stämpel: Easer - nummer 5.
Papper: CS Bazzill Pink Fourz - Chablis.
Mönstrat papper: Sassafras Lass - Sunshine Lollipops/Buttercream Bliss & Sugary Love.
Övrigt: Blingswirl, färgpenna, dymo, Fluid chalk - Orchid Pastel.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad du scrappar massa fint! Mina favvostämplar också :)

2008-05-13 @ 09:51:57
URL: http://www.jennysandberg.se
Postat av: Sandra

Hej! Blev tipsad om din blogg av min kompis Kicki (Nifty.blogg.se) Jätteroligt att se allt fint du gör. Man blir riktigt inspirerad. Jag har bara pysslat med scrap i nån månad och inte hunnit göra så många sidor ännu, men det är verkligen jätteroligt att se hur det kan se ut när man har övat lite mera :)

2008-05-13 @ 22:28:45
URL: http://sambra.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Layouten är så härlig och supersnygga kort!

2008-05-16 @ 16:49:54
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0