:: Skapat för ScrapAddicted ::

För ett tag sedan fick jag ett DT-paket från ScrapAddicted med ett gäng härliga mönstrade papper från American Crafts. Minns ni?

image433

Du hittar alla papper här. För mer utförlig materiallista titta i ScrapAddicteds blogg.

Jag skapade fem layouter. Den första är med en bild som Fia tog på mig på en pysselträff för ett tag sedan, titeln kändes självklar ;-)
image444

Nästa blev en layout om mina två storasystrar Monica och Helena.
image445

Några bilder från vår Greklandsresa i somras, på ön Zakynthos. Vi gjorde en utflykt till vraket i Navagio, vi åkte båt till själva stranden med vraket och åkte sedan med bil till utsiktsplatsen. Där gick man ut på en liten ramp hela 200 meter över havet med magnifik utsikt. Fotot med ringen är rampen sedd från stranden.
image446

En nostalgilayout, med två bilder från min och Sebastians första sommar tillsammans, då jag försökte lära mig att golfa och vi spenderade många grillkvällar på stranden.
image447

Tills sist, ytterligare en layout från vår greklandssemester i 6x12-format. Vi bara njöt av alla dessa vackra färger!!
image448

Kommentarer
Postat av: Ingelöf (Ninne)

Ooh så mycket snyggt! Jag gillar verkligen dina LOs, detaljrika och färgglada! :)

2008-03-11 @ 22:40:35
URL: http://ingelof.blogspot.com
Postat av: Spacegirl

Otroligt fina LO:s

2008-03-11 @ 23:10:10
URL: http://spacegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0