:: Påskpuss ::

En stor påskpuss till er allihop!! =))

image464


Jag och Sebastian har precis varit hos designern och ädelsmeden David J Butler som skall göra våra vigselringar. Jag älskar ju bling-bling...så det kommer synas på ringen =) Det blir en smal ring som matchar min breda förlovningsring. Det känns jättebra och David är proffsig, otroligt kunnig och trevlig! Han kommer börja med att göra stommen på ringen som jag sedan får prova och så fortsätter vi diskutera resten efter det. Sebastian kommer göra något med sin ring också, men han har några alternativ han skall fundera på först.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Puss på dig. Mamma

2008-03-20 @ 19:50:29
Postat av: Monica

Glad Påsk och massor av påskkramar till dig och Sebastian...stora Syrran!!

2008-03-20 @ 22:50:40
Postat av: Tettiz

Du är så söt att jag vill äta upp dig!! :D

*puss å kram vännen*

2008-03-23 @ 11:32:19
URL: http://tettiz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0