:: Jag har blivit utmanad.... ::

....av Tettiz :)

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag scrappar för det mesta eller mest hela tiden =) Kort gör jag vid behov, till födelsedagar och liknande, eller till utmaningar/tävlingar.

2. Favoritfärg som du gärna använder?
Min absoluta favoritfärg är turkos, men jag använder alla möjliga färger när jag scrappar, beroende på fotot, tillgängliga papper och humör.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Bling, blommor och journaling spots.

4. Vilket är ditt bästa köp?
Oj vilken svår fråga...tror det får bli Cuttlebuggen eftersom den tar alla dies och dessutom fler på en gång (fast den har jag inte själv köpt, utan fått ;) Sen älskar jag mina journalingstämplar och thickers, I LOVE thickers =)

5. Finns det något du ångrar att du köpt?

Nope, är det något jag inte använt eller tröttnat på så har jag sålt det.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Det blir mycket bilder på mig själv, samt semesterbilder och andra upplevelsebilder.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?
Den svenska, Scrapbooking mm.

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?
Jag besöker många bloggar dagligen och finner alltid inspiration hos Helene, Karin, Fia, Zarah, Åsa, Camilla, Keath.

9. Vad/vem inspireras du av?
Jag inspireras av allt och alla, faktiskt =) Det kan vara andras alster, skisser, utmaningar, tävlingar, vårsolen, ett tygstycke, något ord. Det som kickat igång mig massivt den senaste tiden är mina uppdrag jag har hos ScrapAddicted, Scraputmaningen och Veckans Skiss.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för, vad skulle du köpa då?
Massor av thickers!

...och nu utmanar jag:
Fia
Anna
Camilla
Keath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0