:: Hudvårdskväll ::

När jag var på bröllopsmässan för ett tag sedan skrev jag upp mig som intresserad för en hudvårdskväll med en konsult från hudvårdsföretaget Mary Kay. Jag bjöd in några av mina vänner igår kväll och bjöd först på en salladsbuffé med sallad, pasta, prosciutto, minitomater, avokado, mozzarella, rödlök, oliver, marinerade kronärtkockshjärtan, kapris, minigrissini och basilikasås. Det blev verkligen supersmarrigt!!

Sedan gick konsulten igenom ett hudvårdsprogram med deras produkter och vi fick prova de olika krämerna. Först tre olika produkter för händerna som gjorde dem lena och sköna, därefter produkter för ansiktet med peeling, rengöring, två olika krämer och till sist en foundation.

image434

Jag fick ett prov på två handprodukter och så en ögonskugga som jag vann i en utlottning i samband med bröllopmässan. Jag köpte även två läpprodukter.

Det blev en mysig (men sen!) kväll Tack Fia, Helena, Denise och Terese för att ni ville komma, och tack för de fiiina blommorna!!

Kommentarer
Postat av: Camilla E

Oh, vad härligt att ägna en kväll åt sin utsida.... Det lät jättemysigt Linda!!!

2008-03-06 @ 20:44:48
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Anna

Nåå vad tyckte du om produkterna? Har själv använt deras rengörningsprogram i 2 år, om inte längre nu. Är super nöjd.

Vårkramen Anna

2008-03-06 @ 21:14:56
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0