:: Helgsnackis ::

Godkväll! Det är snart dags att säga farväl till ytterligare en helg, tur att det snart kommer en igen ;) Jag är ju inte vidare förtjust i söndagar, just för att det är "sista" dagen innan jobb igen...men jag jobbar på att få en bättre inställning och också kunna njuta mer av dagen.

Igår hade jag stora skapardagen, jag gjorde tre layouter för ScrapAddicteds räkning som kommer visas i bloggen så småningom. På kvällen var jag bjuden hem till en kompis tillsammans med två andra tjejer, vi bjöds på en supergod trerätters med vin, satt och småsnackade bort hela kvällen. Mycket trevligt!

Idag var vi först en sväng hos en kompis till mig som har lite strul med datorn. Sebastian tog sig en titt på den och konstaterade att den innehåller på tok för lite minne för att ens orka dra runt operativsystemet (japp...Vista!). Himla smart att sälja något sådant va? Speciellt när min kompis specifikt bad om en dator som klarade av tyngre applikationer som Dreamweaver, InDesign och Photoshop. Hoppas det löser sig med någon gig extra minne i alla fall och tack för fikan ;)

Under eftermiddagen har vi klarat av en tvättid och jag har läst ut en bok och börjat på en annan. Jag tänkte försöka sätta mig i scraphörnan och skapa lite, men känner mig faktiskt lite kymig, har fått ont i halsen och är allmänt frusen. Hoppas inte det är någon förkylning på gång.... Kanske blir det att lägga sig under en filt i soffan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0