:: Födelsedagspysselträff igår ::

Söta Karin har fyllt 30 och avslutade firandet av detta med att bjuda till en födelsedagspysselträff med igår på Stämpelgården. Jag hade med mig kameran och lät den gå varmt.

Karin bjöd bland annat på en fantastiskt god buffé med massa godsaker och fika lite senare med supergod cheesecake.

Födelsedagsbarnet Karin
image417

Sara med sin otroligt söte son Gordon.
image418

Fia
image419

Feta- och spenatpajer, minitomater och hummus.
image420

Kycklingklubbor och brödsticks.
image421

Det bjöds även på foccacia, päron, avocado och sallad.
image422

Karin berättar vad buffén innehåller.
image424

En gladbild på mig.
image425

Fia i action.
image426

Millan
image430

Ryggarna på Matilda och Karin.
image427

Till sist en knasbild på mig. Jag har hört SÅ många gånger att jag är lik Tina "Mat-Tina" Nordström. Har blivit stoppade av människor jag inte känner som sagt det =) På denna bilden tycker jag att det framträder väldigt tydligt. Vad tycker ni?
image428

Tack Karin för en bra ordnat pysselträff och tack till Millan och Marie så återigen låter oss husera i Stämpelgårdens lokaler!

Efter träffen åkte jag vidare till Genarp, där jag mötte upp med Sebastian som varit och fiskat med sin pappa Leonard utanför Ystad. Leonard fyllde nämligen år igår, så vi firade honom genom att äta en god middag som Agneta lagat. Grattis på födelsedagen Len! :)

Kommentarer
Postat av: DrAnnika

Åhhh vad skojigt att se bilder från Karins födelsedagsträff! Ohc åhhhhhhh vad jag längtar efter att få träffa er allihopa!!

underbart fina Lindalayouter nedanför *pekar på inläggen tidigare*

Pöss och kram
A

2008-03-02 @ 17:50:37
URL: http://drannika.blogg.se
Postat av: Karin SN

Tack själv, det var super! Lääängtar efter paketet ;-) Jag vill gärna har kopior i orginalstorlek på bilderna :-)

Kram!

2008-03-02 @ 20:52:09
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com
Postat av: uve

Kul med en födelsedagspysselträff. Vad mysigt ni ser ut att ha haft det!

2008-03-02 @ 22:03:23
URL: http://www.uves.blogg.se
Postat av: Nina

Åh, vad mysigt ni ser ut att ha haft det! En annan sak som slog mig, är hur FINA ni är allihopa!

Så trist att man inte kunde vara med (har jobbat 36 timmar på två dygn den här helgen..). Hoppas att det kommer fler tillfällen.

*pussar*

2008-03-04 @ 11:16:34
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0