:: En till layout ::

Det bidde inte så mycket midsommarfirande för mig idag. Vaknade med halsont i morse och fick lite feber under dagen, så jag bestämde mig för att jag nog har det bäst hemma i lugn och ro. Jag och Sebastian åt sill och potatis till lunch, och nu under kvällen har jag ätit samma mat som Sebastian grillar i Trelleborg, fast min är grillad i ugnen.

Imorse knåpade jag ihop ytterligare ett bidrag till midsommarcropen, denna gång i utmaningen att scrappa ett förstorat foto. Jag valde ett foto från vår senaste Greklandsresa.



Kommentarer
Postat av: Else

Hmmm... det är nåt skumt. Varenda gång du har varit hos mig blir du sjuk dagen efter...

2008-06-21 @ 01:27:03
Postat av: Helena Persson

Tycker du är så grymt duktig! Alltid så inspirerande och fina Layouts.

2008-06-21 @ 09:54:04
Postat av: Pia/Scrapangel

Jättefin Linda, gillar färgerna, rubriken är urläcker med wellpappen. nice detaljer =)



2008-06-21 @ 22:06:13
URL: http://piaspyssel.blogspot.com
Postat av: Elina

Snygg detalj!

2008-06-24 @ 02:33:56
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0