:: Sköna dagar! ::

Dagarna rusar iväg, och jag njuter av det vackra vädret vi äntligen blivit välsignade med =) Jag jobbar dock, så jag får se till att njuta av det på helger och på vardagarna försöker jag ta vara på eftermiddagarna och kvällarna. Semester blir det först efter bröllopet då vi åker på bröllopsresa!

Igår blev det en timmes träning på gymmet, kanske inte bästa sättet att ta vara på vackert väder, men träna bör man ju göra ;) Idag cyklade jag ner till djuphavsbadet i Västra Hamnen efter jobbet och satte mig på en handduk för att läsa i min bok i eftermiddagssolen. Det var riktigt skönt!! Tyvärr var det en massa flygfän i luften, blomflugor och nyckelpigor som var ÖVERALLT och grymt irriterande, så jag blev inte sittandes så länge.

Imorgon skall jag till Fia och scrappa, och sen är det fredag och HELG!! På lördag har vi planer på att åka till Köpenhamn med en kollega till mig och hennes man. Dels skall vi spana på skor till mig att ha på bröllopet och så skall vi gå på nöjesfältet Bakken utanför Köpenhamn. De spår dock regn, vi får hoppas det inte blir riktigt skitväder, då får vi ställa in och ta det någon annan helg.

Apropå skor, så var jag och Camilla (kollegan ovan) på stan på lunchen igår för att spana efter skor lämpliga att gå i som brud. Vi var igenom NIO butiker utan att hitta någonting, lätt frustrerande :-/ Nu sätter jag hoppet till Köpenhamn, de sägs ju att de har bra utbud av affärer. Håll tummarna, i värsta fall får jag väl gå barfota eller vita foppatofflar ;)

Kommentarer
Postat av: Else

Vita Foppatofflor låter som en utmärkt idé! ;)) Har du varit på Dalaplan? Malm Sko har rätt snygga saker, inte bara senaste mode...

2008-07-30 @ 23:06:40
Postat av: Lotta

I staffanstorp ligger en liten skoaffär. KOmmer tyvärr inte ihåg vad den heter. Men där hittade jag mina bröllopsskor (det är 1 år sedan, med de har jätte många olika skor då att välja på.

2008-07-31 @ 07:22:48
URL: http://grodyngel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0