:: Regn regn regn ::

Vaknade till ett regnigt (o)väder idag, det var inte trevlig alls att cykla till jobbet. Det är skönt att det är fredag i alla fall och snart en skön ledig helg att njuta av. Vi har inte så många planer för helgen, mer än att vi skall ute och äta med goda vänner på lördag och på söndag skall vi på en husvisning, mest för skoj skull. Några timmar i scraphörnan blir det nog också och så skall jag mysa under en filt i soffan och med en bok.

Igår kväll var vi på bio i Lund med kompisar, vi såg Narnia: Prins Caspian. En ok film, men inte mer. Några andra filmer jag är sugen på att titta på just nu är Mamma Mia, The Happening och Hancock.

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag var också i Lund igår kväll!

Men åt middag och drack vino. ;)

2008-07-18 @ 12:23:35
Postat av: Nina

Såg Hancock idag - festlig och absolut sevärd tyckte både jag och pojkvännen! :)



2008-07-20 @ 01:26:52
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0